• Protection ambientale Of snack Melamine

    Snack Melamine face l 'aspettu di mubiglia forti, stampatu cù a carta a grana legnu culore, o un mimetisimu stessa hè debbule, miccia melamine in la risina pillole ciuttata in a furmazioni di u cosita dopu à l' cosita à esse dura, u cosita è i nostra lingua calda sprimuta in una dopu à una assai bonu spettaculu, cù a cummattiri la mubiglia nun hannu a mettiri, l 'a superficia di a furmazioni naturale di cosita prutittivu, ans, resistenza identité, Naisuan Jian, risistenti à u caldu, risidui.

    Cunsumatori in la selezione di tali mobili, piastra, in più di piglià in contu u piacè di culuri e struttura, ma dinù da parechji aspetti à identificà u spuntà di a qualità: s'ellu macchie, gracciuna, sangría, porosity, culore Terra ùn hè micca naturale, ùn ci hè ùn finominu英语L, cù o senza lacrima di carta lucale o finominu kvar and so on. Sè lu finominu di veneering facìannu friscari, o dannu, pudete puru aduprà u seguenti i metudi di riparà: a prima in u locu di dati di mette un preti damp, e poi mette un ferru calda à u preti calda, custrincennu la ruggiada in u urgent, tantu chi u urgent diventa fragmentation Traduzioni duru è difficiule. So chì vi pò prima pulizziari la vecchia, plastica, è po imbutulata cù un sfarente di u latti à u palori, erba di lignu, e poi a la superficia ferri di u negativu imbutulata cù un sfarente di plastica, nova, compaction, codda à esse cumplitamenti secca.
    Snack Melamine luce, muffa, u focu, u caldu, tirrimotu, facili a pulizziari, ENR, in piena rispettu incù fideltà energia, a prutezzione di seguita stabbilutu eculogicu, cusì la nnustria canusciutu macari comu lu bordu di l 'eculugia. In agghiunta a mubiglia masiv, tutti i tipi di mobili, piastra high-scelta hannu Melamine participazione snack. In la high-fini lampa megliu agghiuncennu snack Melamine ponu impedisce effittivamenti l'usu di formaldehyde è UREA comu na tirata preservative viiculata da prublemi risidui ambiente, l 'àutri snack Melamine ponu dinù rimpiazzà u linzolu, miccia fattu aluminium-di lignu, fattu di specchiu, DING, anti-fermu, succorsu, di metallu è altri finisce.

    Snack Melamine, veni cunziddiratu comu lu miccia tri-cianuru, sarà pronta à l 'particleboard, bordu, umidità, fiberboard foltu medie o superficia bordu fibre dura, fatta da a miccia vinicultural calda. In u prucessu di pruduzzioni, di solitu da u cumminazzioni di diversi Bonifacio di a carta, u numeru di sicondu u numaru di u prugettu.
    Medium curà bordu foltu hè megliu chè l 'ùrtimi. A struttura interna di u MDF hè ancu, i forza di lià hè più maiò cà a bordu râ particedda, a sdifurmata hè chjuchi, i lo superficia hè u bè è u cuntrollu chiovu hè forti. Per quessa, l 'usu di MDF nostra lingua fatta di Melamine snack più risistenti, più mubiglia miccia cumeddia a risistiri e caratteristiche di addunita. Particleboard struttura hè abbastanza ferri, bassa chè l 'anzianu costu.

    Mandà u vostru missaghju per noi:

    Enquiry PATRIA
    • * Anna: Please sceglie u Tree


    tempu Post: Jun-02-2017
    WhatsApp Online Chat !